Koule: Sklo: - vytvoreno z nekolika objektu (nakonec spojenych v jeden): Sphere, Cylinder, Capsule. - Vnejsi sklo je velka koule, dole zplostela s vytahnutym "trychtyrem". Ten se uvnitr zase zveda vzhuru. K vnitrimu konci je pripojen kousek kapsle (aby vzniklo pripojeni na uzsi prumer). Skoro az ke stredu vnejsi koule pak pokracuje valec (vypnute Caps). Na konci je na nej posazena mala koule, ktera ma stejny stred jako velka. Spoj mensi koule a valce je trochu deformovan, aby tam nebyla tak ostra hrana. - deformace jen pomoci Make editable a tahani za body, hrany, ... - textura: basic/glas04 Elektroda: - pouzite objekty: Cylinder, Torus, Sphere. - textura: vyfoceny povrch realne elektrody plasmove koule autora :] Vyboj(e): - vytvoren pomoci sweep NURBS + Cycle + Spline - textura: halo electric + experimentovani s parametry (upravena barva, transparentnost, glow, Illumination) - realne vyboje v plasmove kouli emituji u koncu svetlo jine barvy. -> Na kazdem konci je cervene Omni svetlo (Ambient illumination zapnuto, Falloff na kratkou vzdalenost). Uprostred je modre Area svetlo (Ambient illumination zapnuto, ve Falloff radove vetsi hodnoty, nizsi intenzita). Stojan (ta cerna krabicka): - vytvoren upravou kostky: Stul: - deska vytvorena pomoci Cylinder object - textura: dark organic metal - noha je Tube object se zapnutym "Slice" od 80 do 285 stupnu. - textura: basic/metal008 + basic/metal009 - krouze opet Tube object - textura: dark organic metal + basic/metal002